Ce am aflat la Future of Media 2017

Săptămâna trecută, am participat la cea de-a patra ediție a conferinței Future of Media, acolo unde specialiștii domeniului au discutat și dezbătut parcursul media și trendurile pentru 2017.

Am asistat la primele două sesiuni, cea de Media & Advertising  și cea a dedicată Marketingului & Inovațiilor. Au fost discuții interesante și pertinente în prima parte și prezentări extrem de catchy în cea de-a doua.

Mai jos o să redau câteva fraze din speech-urile invitaților, fraze care mi-au plăcut și pe care le-am considerat ca fiind headlines pentru întreaga conferință:

Prima sesiune:

Trendul pentru 2017 pare să fie digitalizarea (într-o mai mică sau mai mare măsură) a tuturor mediilor.” (Alexandra Olteanu Initiative Romania)

Contentul este cel ce va genera, în continuare, audiență, indiferent de canal.” (Daniel Klinger AG Radio Holding)

Schimbarea modului în care se spun poveștile, adică o nouă direcție a PR-ului; o direcție în care poveștile trebuie spuse la un nivel mult mai înalt.” (Ada Roseti Discovery Networks)

A doua sesiune:

Acum, nu se mai vorbește de medii de comunicare separate ci de medii integrate.” (Traian Năstate iSense Solutions)

“Live streaming-ul este, în acest moment, cea mai puternică unealtă prin care se poate obține reach organic pe Facebook.” (Claudia Chirilescu Spoon)

Contentul NU este, întotdeauna, storytelling. Brandurile trebuie să își creeze povești pe care să le comunice, mai apoi, pe diverse canale. Doar cele ce vor spune, cu adevărat, o poveste, vor avea de câștigat pe termen lung.” (Alex Coteț & Costin Velicu Vice)

Leave a Reply